*Οι αναγνώστες και συνδρομητές του JAN απολαμβάνουν προνομιακά τις σφυγμομετρήσεις στοχευμένης επιλεκτικής δημοσίευσης People of Greece της qed.
Αποχαιρετώντας το 2024 θα θέλαμε να μοιραστούμε μαζί σας τη ματιά των “thought walkers” της qed πάνω σε δεδομένα των ερευνητικών εργαλείων της εταιρίας και του διεθνούς συνεδρίου της ESOMAR (European Society for Opinion and Market Research) που έγινε στη χώρα μας.
· H Λίνα Μήτσκα καταγράφει τον παλμό της κοινωνίας αντλώντας επιχειρήματα μέσα από τα δημοσκοπικά ευρήματα της συνδρομητικής πλατφόρμας “People of Greece” που μιλά ετησίως με 30.000 Έλληνες για το τι πιστεύουν πάνω σε θέματα πολιτικής, κοινωνικής, θεσμικής, επιχειρηματικής και καταναλωτικής επικαιρότητας.
·Η Δανάη Ζόμπολα παρουσιάζει τις διαφημίσεις του 2024 που κέντρισαν την προσοχή των Ελλήνων μέσα από τους δείκτες του ερευνητικού εργαλείου “Ad Watchers”.
·Η Μαλβίνα Κόρπη και ο Γιώργος Αρχαγγελάκης αξιολογούν ποιοτικά και συγκριτικά την κατάταξη των διαφημίσεων αφενός θέτοντας ερωτήματα προς στοχασμό και αφετέρου διαθέτοντας στατιστικά δεδομένα που αιτιολογούν αυτή την κατάταξη από το κοινό.
·Η Κατερίνα Ιωαννίδου υπογραμμίζει τα βασικά θέματα που τέθηκαν στο συνέδριο της ESOMAR (European Society for Opinion and Market Research) στην Αθήνα και σχολιάζει δυο παρουσιάσεις που τράβηξαν την προσοχή των συνέδρων.
Στον παρακάτω σύνδεσμο θα βρείτε το ηλεκτρονικό Booklet. Καλή ανάγνωση!