Τι ΝΑ ΜΗΝ Περιμένουμε από μια Έρευνα Καταναλωτή

Η καλή μας διάθεση και τα κέφια μας συχνά εξαρτώνται από τη διαχείριση των προσδοκιών μας.
Όταν περιμένουμε πολλά και έχουμε λίγα, εκνευριζόμαστε, όταν περιμένουμε λίγα και ξαφνικά μας προκύπτουν πολλά αισθανόμαστε μια χαρά.
Κάπως έτσι έχω δει τους πελάτες μας με την έρευνα καταναλωτή και την έρευνα αγοράς.

Καμιά φορά περιμένουμε πολλά και μέσα στη γενικότερη απογοήτευση,  βρισκόμαστε σε μια γενική απαξίωση ενός τομέα που είναι ασφαλώς πάρα πολύ χρήσιμος για την  επικοινωνία και την καλύτερη δουλειά σε όλο το φάσμα του μάρκετινγκ.

Σκέφτηκα λοιπόν να συνοψίσω από τη δικιά μου εμπειρία τι είναι αυτό που δεν πρέπει κανείς να περιμένει από μια έρευνα καταναλωτή. 

  1. Mind reading
    Ασφαλώς μπορεί να αναλύσει δεδομένα και τάσεις δεν μπορεί όμως να αποκαλύψει τις εσωτερικές σκέψεις και επιθυμίες των ανθρώπων. Δεν ξέρουμε τι σκέφτονται οι πελάτες μας ή οι υποψήφιοι πελάτες μας σε προσωπικό επίπεδο. Το μόνο που μπορούμε να ξέρουμε είναι τι λένε ότι σκέφτονται. ‘Αρα, μαθαίνουμε τι λένε όχι τι ακριβώς σκέφτονται. Σε αυτή την κατεύθυνση, του να ξέρουμε τι σκέφτονται βοηθάει και η  η νευροβιολογία. 
  1. Πρόβλεψη
    Ας σκεφτούμε την έρευνα αγοράς σαν μια πρόγνωση καιρού – προβλέπεται  ηλιοφάνεια, τελικά όμως μπορεί να βρέξει. Δεν  έχουμε μαντεία, αλλά  μια πιο σαφή πρόβλεψη.
  1. Συνολικές απαντήσεις
    Κάθε αγορά είναι δυναμική αποτελείται από πολλά διαφορετικά κοινά και επομένως δεν ισχύει ότι μια λύση είναι καλή για όλους. Χρειάζεται μεγάλη επιμονή για να καταλάβει κανείς τι είναι αυτό που λειτουργεί σε ένα τομέα και τι είναι εκείνο που μπορεί να μη λειτουργεί σε μια άλλη δημογραφική η ψυχογραφική ομάδα.
  1. Άμεση επιτυχία
    Αν η έρευνα αγοράς ήταν η μαγική συνταγή για άμεση επιτυχία τότε μόνο οι εταιρείες έρευνας αγοράς θα ήταν πετυχημένες. Η επιτυχία μιας επιχείρησης εξακολουθεί να είναι συνδυασμός σκληρής δουλειάς και  σκληρής δουλειάς, άντε και λίγης τύχης…

Οπότε παρά τις όποιες ατέλειες, η έρευνα είναι πάντα ένα ανεκτίμητο εργαλείο.
Ας θυμόμαστε ότι και μια μικρή γνώση είναι σαφώς καλύτερη από καμία γνώση.

Παρόμοια άρθρα

Λέξεις κλειδιά

NEWSLETTER

Πρωτογενή άρθρα και καινούργιο περιεχόμενο στο email σας κάθε 15 ημέρες

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

Ακολουθήστε το κανάλι μας στο Youtube εδώ

Πρόσφατα άρθρα

20/04/2024

Η 60η Μπιεννάλε της Βενετίας το κορυφαίο παγκόσμιο εικαστικό γεγονός Σύγχρονης Τέχνης, εγκαινιάζεται επισήμως σήμερα μέσα στους χώρους των Giardini με τα εθνικά περίπτερα και του Arsenale με πληθώρα διεθνών συμμετοχών.

20/04/2024

Θυμάμαι την παιδική μου φίλη. Τη θυμάμαι κοριτσάκι που όταν ήθελε να αποδράσει καμιά φορά από ό,τι τη φόβιζε ή τη στενοχωρούσε, κρυβόταν στη ντουλάπα της μαμάς της, την ποτισμένη από το θεϊκό άρωμά της, κι εκεί εύρισκε γαλήνη και ασφάλεια, μέχρι να βγει ξανά στον έξω κόσμο.

20/04/2024

Περπατώντας στην πεζοδρομημένη οδό Κοραή, ο διαβάτης δύσκολα μπορεί να φανταστεί ότι από εκεί περνούσε, κάποτε, ένας χείμαρρος, ο "Βοϊδοπνίχτης", που ξεκινούσε από τον Λυκαβηττό, χωριζόταν σε δύο βραχίονες (σημερινές οδοί Δημοκρίτου & Λυκαβηττού), που  ενώνονταν στην οδό Ακαδημίας και από τις οδούς Κοραή & Σταδίου, έφταναν στην οδό Πειραιώς. 

20/04/2024

Ο μικρός ΡΑ29-Ν3, ρομπότ τεχνολογίας 1974, μεταλλικό, σε καφέ απόχρωση με λευκές πινελιές από ένα κουβά χρώμα που έπεσε πάνω του λίγα χρόνια πριν σε μια αγχωμένη περίοδο, με τετραγωνισμένο σχήμα και δύο τεράστια, όχι πολύ συμμετρικά μάτια, λιάζεται αναπολώντας.

20/04/2024

Οι γιαγιάδες μας και, κάποιων από εμάς, ακόμα και οι μαμάδες μας, έφτιαχναν τα «ψιμύθια» τους στην κουζίνα τους, ανακατεύοντας πλήθος από υλικά, , κυρίως μαναβικής, φτιάχνοντας αλοιφές και κρέμες προσώπου στα ίδια σκεύη που ετοίμαζαν άλλες δημιουργίες ..για φάγωμα.

20/04/2024

Την τελευταία δεκαετία στην παγκόσμια ορθοπαιδική κοινότητα βρίσκει όλο και περισσότερο εφαρμογή η ενέσιμη θεραπεία με αυτόλογους αυξητικούς παράγοντες από ενεργοποιημένα αιμοπετάλια (PRP), μιας και αποτελεί μια πολλά υποσχόμενη πρωτοποριακή μέθοδο επιτάχυνσης επούλωσης των τραυματισμών των αρθρώσεων, αλλά και στην αντιμετώπιση της εκφυλιστικής οστεοαρθρίτιδας.

JUST A NUMBER

Εγγραφείτε στο Newsletter μας

Τα πιο ενδιαφέροντα άρθρα στο email σας, κάθε 15 ημέρες!

JUST A NUMBER

Εγραφείτε στο Newsletter μας