Search
Close this search box.

Φουλ lifting ή συνεχείς μικροπεμβάσεις; Ισχύει και στο Marketing

Διάσημος πλαστικός χειρουργός είχε πει ότι αν οι γυναίκες ξεκινούσαν νωρίς μικροεπεμβάσεις δεν θα χρειάζονταν ποτέ ολικό χειρoυργικό lifting.
Προφανώς εξαιρούνται εκείνες που για κανένα λόγο δεν θα ήθελαν τίποτα από τα δύο…

Το ίδιο ερώτημα απασχολεί και τα προϊόντα…

Είναι καλύτερες οι μικροαλλαγές ή το ολικό relaunch σε κάποιο σημείο της ζωής τους;

Υπάρχει προϊόν που μπορεί να μείνει το ίδιο όσα χρόνια και αν περάσουν;
Υπάρχει κόσμος που θα ήθελε πάντα το κλασικό;
Είναι τελικά ο καταναλωτής μας πιο άνετος με το ίδιο ή θέλει μόνιμα μια αλλαγή;
Πώς να ξέρει κανείς εάν πρέπει και πότε να αλλάξει;
Στη μεγάλη πλειοψηφία μας οι άνθρωποι είμαστε θύματα των συνηθειών και τα προϊόντα πολλές φορές θύματα όχι μόνο των συνηθειών των ανθρώπων που τα διοικούν αλλά και της ίδιας της επιτυχίας τους.
Υπάρχουν data, υπάρχουν έρευνες, υπάρχει και η κοινή λογική.
Αλλά πως τα ερμηνεύουμε;
Πώς τα παρουσιάζουμε σε μια διοίκηση που δεν αγαπά τις αλλαγές;
Και πώς το λέμε στον καινούριο marketing manager – που θέλει να δείξει έργο – ότι τώρα δεν είναι η στιγμή της αλλαγής;

Καμιά απάντηση δεν είναι εύκολη.

Η μόνη λύση είναι μην ξεχνάμε ποτέ αυτόν στον οποίο πουλάμε…

Αυτό που τελικά διακρίνει τις πετυχημένες εταιρείες είναι η απόλυτη εναρμόνιση των προϊόντων τους και της διοίκησής τους με το να είναι ένα βήμα μπροστά από αυτό που σκέπτονται ή θέλουν οι καταναλωτές.

Και δεν εννοώ πολλά βήματα μπροστά γιατί τότε είναι πολύ πριν την ώρα τους και δύσκολο για τα προϊόντα τους να γίνουν αποδεκτά.

Αν χάσουμε αυτό το βηματισμό είναι σίγουρο ότι πρέπει να γίνει το relaunch.

Δεν μπορούν όλοι να έχουν μια Coca Cola στο portfolio τους, αν και ακόμα κι εκείνοι έχουν κάνει τα λάθη τους.

NEWSLETTER

Πρωτογενή άρθρα και καινούργιο περιεχόμενο στο email σας κάθε 15 ημέρες

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

Ακολουθήστε το κανάλι μας στο Youtube εδώ

JUST A NUMBER

Εγγραφείτε στο Newsletter μας

Τα πιο ενδιαφέροντα άρθρα στο email σας, κάθε 15 ημέρες!

JUST A NUMBER

Εγραφείτε στο Newsletter μας